sunnuntai 17. helmikuuta 2013

All I want is for you to be happy and finally I have found something perfect






Väsyttää niin paljon. Pojat ja Sofia tuli meille nyt la-su yöks yökyläileen, ja mentiin nukkumaan vasta viiden aikaan, kun Sofia ja Rasku oli jo nukahtanu. Käytiin eilen kattomassa se Die Hard, ja oli kyllä ihan super hyvä! Mulla ei riitä keskittyminen semmosiin komedioihin ja muihin hömppäelokuviin, ja toi kyllä täytti kaikki mun odotukset, ihan mahti.
Käytiin sitte leffan jälkee vie syömässä, ja Alex lähti takas Helsinkiin, ja me jatkettiin siitä sitten matkaa kotia kohti, ja chillailtiin ilta meillä. Tehtiin kanssa ihan super hyvää pizzaa, josta en tietenkään saanu kuvaa..:)
Sofia ja Rasku nukahti kanssa tosi nopeesti, ja Tuomas parka joutu nukkumaan mun 120cm pitkällä sohvalla, kun se ei tajunnu mennä maahan patjallexdd

Nyt luen tässä vielä muutamaan kokeeseen, ja ekaa kertaa moneen vuoteen musta tuntuu että tajuan ees jotain tosta matikasta! Illalla meen aikasin nukkumaan, että oon virkeenä huomenna koulussa, moro!

ps. sorry ykspuoliset kuvat, en jaksanu raahaa kameraa mukana

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva blogi, liityin lukijaks! :)

    Jos kiinnostaa, ni mun blogi: vennanblogi.blogspot.com

    VastaaPoista