sunnuntai 18. elokuuta 2013

Your love is like a giant pigeon, crapping on my heart

Tää viikonloppu on ollu vaa ihan yksinkertasesti rentoutumista. Oon kuunnellu enemmän ku laki sallii Biffy Clyroo, King of leonia ja The Kooksia. Perjantaina pidettiin Cesun kanssa leffailta, lauantaina vaan makasin kotona ja tänään sunnuntaina harrastettii Martan kanssa ajatustenvaihtoo kahvilla.

Kouluki ehti alkaa, ja kyllä siitä jo ny huomaa, ettei se oo ihan yhtä lupsakkaa ku yläaste. Oon ottanu tosi motivoituneen asenteen, ja uskon että ne hankalatkin aineet onnistuu, kuhan vaan opiskelen. Ja kuten jokainen toinenkin bloggaaja on nyt sanonut, niin blogi jää vähän taka-alalle. Postailen kuitenkin sitämukaa mitä asiaa tulee, mutta nyt mun elämässä on tärkeintä toi koulu. Torstaina alkaa ratsastustunnit vanhassa tutussa rakkaassa paikassa, ja rutiini ratsastukseenki alkaa löytyä.

Youtubessa tuli muuten 400+ tilaajaa täyteen, ja oon ihan hämmentyny. Saa nähä mitä keksin. Nii, ja te ette saanu sitä videoo, koska mulle tuli aivan järkyttävät jälkikivut siitä leikkauksesta, ja olin ihan varma että kuolen. Tässä sitä kuitenkin ollaan! Elämä hymyilee :-)




8 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Mikä leikkaus ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vatsan tähystysleikkaus, jossa irroteltii jotain kiinnikkeitä ja semmosia :-) Ja kiitos!

      Poista
  2. Anteeks ku oon utelias, mut mikä leikkaus sul oli?"-" katon ekaa kertaa tätä blogia ja ihastuin tähän, jatka samaan malliin!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vatsan tähystysleikkaus, jossa irroteltii jotain kiinnikkeitä:-) Ja kiitos paljon!!

      Poista
  3. voisitko tehdä poika ystävä tekee meikkini haasteen tai pullea pupu haasteen??

    VastaaPoista
  4. Koska se video tuleeeee????:)

    VastaaPoista
  5. hei mistä oot ostanu ton obey hupparin? :)

    meinaa tos videos http://www.youtube.com/watch?v=DlyhgKrGVGo

    VastaaPoista