sunnuntai 23. helmikuuta 2014

i will love you if i never see you again, and i will love you if i see you every tuesday.

alkaapa tuntua paremmalta. ulkoasu muuttu rauhallisempaan ja takas siihen mistä tykkään. Banneri lähtee vielä vaihtoon, mutta siitä en jaksa just nyt murehtia.

jos pitää sanoo jotai mitä on tapahtunu tässä lähiaikoina, niin oon ihastunu (läpäl) oon tehny kavereista ystäviä ja tajunnu keitä oikeesti kiinnostaa. oon myös kuunnellu luvattoman paljon arctic monkeysia ja alkanu tosissaa haaveileen tatuoinnista. oon päästäny huoneen rempallee enkä ikävöiny niitä ketkä ei ikävöi mua. oon rakastunu saksofoniin ja saksofonistiin. mun keho on taas sitämieltä että sitä ei ihan kiinnosta toimia mun kanssa yhteistyössä, ja oon taysin postituslistan kärjessä. oon lomalla. tässä sitä nyt palaillaan bloggailuarkeen. postausehdotuksia saa ja pitää antaa.

//edit haluisitteko vaikka kysymyspostaustaaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti