torstai 27. syyskuuta 2012

Today i caught myself smiling for no reason, then i realised that i was thinking about you








Blogi on viettäny vähän hiljaiseloo koulu- ja tallikiireiden vuoksi, mutta ny raahasin itteni tänne bloggerin puolelle kirjotteleen teille vähän kuulumisia.
Koulussa on tosiaan menny paljon aikaa, varsinkin kun mulla on ny 4h+2h matikkaa. Oon siis tukiopetuksessa 2h ja sitten noi 4h normimatikkaa päälle ai että! Tallillaki menee hirveesti aikaa ku Tähen kanssa on ollu vaikka mitä ongelmia, ja päivät vaan venyy ja venyy yleensä johonki iltayheksään asti, ja kun pääsen kotiin puoli kymmeneltä, ei hirveesti enää jaksa konetta avata.

Olin viimeviikolla Martalla punkkaamassa, ja oli taas ihanaa avaa suu ja kertoo kaikki mitä on tapahtunu lähiaikoina. Katottiin sunnuntaiaamuna toi Sisareni puolesta, ja oli kyllä älyttömän hyvä elokuva. Toi kertoo siis tytöstä, joka on sairastunu leukemiaan jo ihan pienenä ja pläplplääala. Jokatapauksessa suosittelen.

Huomenna meille tulee joku tytöistä katteleen Nälkäpeliä, ja vaikka ite oon nähny sen jo jotain 5kertaa, ni oon vieläkin ihan innoissani että pääsen kattelee ihanaista Peetaa <3<3<33 puspus.

Nyt alan tekemään paria matikan monistetta, moro!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti