sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Vaik mä oon kaukana ja annan sun odottaa, kun sun katse on down mä aijon sen kohottaa.

Long time no see.. tai jotai. Mulla on ollu superkiireistä, ja viikonlopun olinkin siis Saaressa, joten tämän takia ei tullu samanlaista postaustsunamia kun viimeviikonloppuna. Viikolla hengailin Cessin kanssa, kävin pääsykokeissa ja olin Juhanalla kattomassa peliä.


Perjantaina koittikin Saareenlähdön aika, ja mun matka oli tuskallinen, koska mulla ei ollu juotavaa mukana, eikä Vili suostunu antaan sen isosta pullosta, ja meinasin kuolla kuumuuteen ja janoon :(( Perjantai meni ihan vaan majottumisen ja veisuiden merkeissä, ja lauantaina alko kreisi leirien suunnittelu. Meidän isosporukka on huippu! Lauantaina katottiin myös peli, ja illalla Euroviisut. Viisut katottiin meidän huoneessa, ja siellä olikin suuuuuuri lössi, ja naurettiin Kaken kanssa ihan helvetisti niille sanotuksille. Gotta love Eurovision. Yö meni rauhallisissa merkeissä Vilin kanssa kinastellessa joka asiasta, ja liian monesta suusta kuultiinkin kuulostavamme vanhalta avioparilta.. en kyllä tiedä miksi :-) Antaa kuvien puhua puolestaan!1












12 kommenttia:

  1. :( hirmu ikävä tulee teitä mussuja ku lukee saaripostauksia!!!! kyynel

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minullakin on sinua kova ikävö ja marikib kanssa sitä valittelimmekin!!!!:-(

      Poista
  2. ootko käyny sun oman seurakunnan riparin?

    VastaaPoista
  3. HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHA joo kiitos tästä<33 toi yhteiskuva meistä on aika nätti! *pus*

    VastaaPoista
  4. EN KESTÄ SUA HEILI XD miks aloin selaa tätä xd kuvia vaan löytyy lisää ja lisäääääää :D
    oot huippu :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iida mikä toi sun proffakuva on.... XD ja pakkohan sun on ku tää blogi on nii ylihyvä ? lol?? ja oot säki iha ok :*

      Poista