perjantai 3. tammikuuta 2014

Osaan laulaa kuin enkeli ja samalla en ollenkaan






Heippa ja pyydän anteeks ihan suunnattomasti noiden viimeisten kuvien aivan järkyttävää laatua. Jos joku tietää mitä mun kameralle on voinu tapahtua tässä kolmen päivän aikana, ja että se muuttaa ton laadun tommoseks kuraks, niin pliis kertokaa. Muutenkin tässä nyt oon miettiny paljon, että Canonin parhaat päivät on ehkä nähty ja olis aika siirtyä johonkin järeempään, kun ei ton kapasiteetti enää riitä siihen mitä haluaisin siltä. Mutta jos jollain on vinkkejä miten saada toi vielä toimimaan, niin niitä otan niitä ilomielin vastaan!

Uusivuosi meni ja voin sanoa että oli ehkä yks mun elämäni parhaista. Tutustuin hauskoihin ja upeisiin uusiin ihmisiin, ja nauroin mahani kipeeks. Vaikka meno oli mitä mahtavin, pitihän munkin päästää pieni parisuhdehirmu valloilleen ja tirauttaa parit kyyneleet. Ne onneks unohtu nopeesti ja päästiin takas bisneksiin. Uusia tuttavuuksia nauratti ja ihmetytti kun osasin kaikkien räppibiisien sanat ulkoa.

Tänään käytiin Iidan kanssa vielä aleilla, ja mukaan tarttu ainakin maailman coolein farkkuliivi, ja uus flanu/farkkupaitasekotus. Muutenkin on kyllä tullut vähän juttuja osteltua, ja niistä voisin tehä vaikka videota, että jos on kiinnostusta niin pistäkääpä kommenttia.

Oon muuten rakastunu syvästi tohon snapchattiin, ja mut sieltä tosiaan voi kaivaa nimellä heilisiiri. Jos uskaltaudutte mulle kuvan lähettämään, niin älkää liian kauniita kuvia odottako. Karo voi todistaa. ebin.


Jos pilvet on pääkalloja, pidä itsesi miehenä.
Kun maailma ympärillä pyörii discopallona, pidä itsesi miehenä.
Mut älä pidä kii, vaan juokse.
Jos ilmapallo karkaa, anna sen mennä 


15 kommenttia:

  1. Se ostosten esittely videolla olis tosi kiva!

    VastaaPoista
  2. video ois kiva "pitkästä" aikaa(:

    VastaaPoista
  3. muisti meni selvästi tiistaina koska et muistanu mainita mua postauksessa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. APUA pitikö munxDdd jonnekki ilmeisesti osa mun muistihippusista on _imeytynyt_. Mainitsen sut videossa.

      Poista
  4. itken elokuvissa mutta kotona en uskalla

    VastaaPoista
  5. mul on sulle tosi kiva haaste :D käy kattomassa http://www.ipsuslife.blogspot.fi/
    se oli tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha ! mä oon tehny ton jo niiin monta kertaa et taidan skippaa ;-) Mut vastailen kysymyksiin vaik videossa! :-D

      Poista
  6. Oletko kokeillut vaihtaa kuvakokoa- ja laatua? Tai onko kamerassasi mitään kuvakennon puhdistajaa? Muuta ei tuu mieleen mitä vois tehdä laadun suhteen. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsekkailin ja kuvalaatu oli vaihtunu, varmaan oon räplänny noita asetuksia ajatuksissani, tai joku kaveri uvpaardeissa.. Mutta kiitos tästä, muuttu huomattavasti paremmaksi! :))

      Poista
    2. Hyvä että toimi! :D

      Poista