perjantai 2. marraskuuta 2012

I don't think about you all the time But when I do - I wonder why

ihan huikee biisi!!






Huhhu, tässä ollu taas jonkiaikaa postailutaukoo, mutta ehkä pääsen takasi jonkinlaisee rytmii.. ehkä.
Viikonloppuna Martta oli meillä kai yötä, ja viikko onki sitte kulunu TETissä, tänään oli viimenen päivä, ja sitte palataan takasi arkeen. Oon lähinnä ollu vaan kotona ja tallilla, koska oon yksinkertasesti ollu niin väsyny noiden päiväkotipäivien jälkeen. Kotona on ollu kans auteltavaa, kun äiti on Koreassa ja iskällä oli leikkaus tossa pariviikkoo sitte.

Viikolla käytiin Cessin kanssa syömässä panchovillassa, ja en tajuu että miten se on niin hyvää.. nam.. ei innosta enää kirjottaa, sori kuvien huono laatu, puhelimen kakkoskameran kuvia ei oo tarkotettu suurennettaviks..

4 kommenttia:

  1. Kuulet tätä varmaan joka ikinen päivä, mutta oot ihan saatanan ruma! Näytät iha joltai hevosen perseeltä oikeesti! Hyi saatana rupes yököttään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha:D tuu kertoo se mulle päi naamaa tai ees omalla nimellä, ni sua vois ottaa ees jollaitapaa tosissaa. Lähinnä tollaset ihmiset vaan säälittää mua :)

      Poista
    2. mä ainaki jos saisin päättää olisin mielummi ruma ko säälittävä niiku sä..sori heili mut kävin stalkkaa sun instagramii ja tulin si kattoo tän bloginki :D

      Poista
    3. haha joooooo:D luultavasti oon kommentoinu jonku meijän koulun 98' blogiin, joka on sitte ottanu nokkiinsa ja tullu avautuu tänne:) mut hei se on mulle ihan okei!!1

      Poista