torstai 29. marraskuuta 2012

Suruaan pikkupoika laulelee, onnellinen mies ei lauluja tee.


 Parit vanhemmat kuvat tähä välii, ettei olis ihan niin tylsä postaus^









Mamma toi mulle uuden vanssit, joihin oon ihan rakastunu. Muuten koko loppuviikko on mennyki vaan kokeisiin lukemisessa, keskiviikkona oli matikka, torstaina ruotsi ja huomenna olis vielä YH.
Ensviikolla on kemia ja äikkä. Kai nää tästä saa puserrettua, nytki oon tiukasti lukenu tota yhteiskuntaoppia facebookissa ja youtubessa..

Synttäritki olis ensviikonloppuna, ja minkäänlaisia suunnitelmia ei oo. Cessi lähtee muille maille, Sofku lähtee lankariin (pliis ottakaa mut sinne oon tosi pieni ja ohut, voin nukkua vaikka jossain nurkassa) ja Martta arvatenkin on Jonin kaa. Nojoo ehkä tää tästä.

Outo olo kanssa, että ei oo mitään velvollisuuksia tallin suhteen. Joka päivä ennen jouduin miettii asiat tallin mukaan, ja nyt mulla on aikaa ittelleni ja kavereille (lue: koneelle), eikä tarvi stressata. Ikävä on kova Tähtee, mutta muuten fiilis on aika ok.

Ps. Kuvatila loppu, ni tein uuden bloggertilin, ni tossa lukee varmaan että lähettänyt : kotka, mutta kyllä se minä ihan olen.

5 kommenttia:

  1. mitä tähdelle on käyny? :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tähti on ihan kunnossa, meillä meni valmentajan kanssa sukset ristiin, ni koin parhaaks lähtee kokonaan maisemista:)

      Poista
  2. meil on maantieto ja kemia ens viikol;)

    VastaaPoista