perjantai 16. marraskuuta 2012

I get the best feeling in the world when you say hi to me, or even smile, because I know even if just for a second, I crossed your mind.

ASIOITA MITÄ ILMAN EN VOISI ELÄÄ:


 1. Tietokone. Jotkut saattaa luulla, että mulla on paljon kavereita ja että chillaan kaiket päivät niiden kanssa.. No se on vale. Oikeesti oon joka päivä vähintään 2h koneella.

 2. Kaverit. Okei on mulla oikeesti aika paljon kavereita, mutta usein kone vie silti voiton.


3. Perhe. Meillä on tosi kummallinen perhe, ja se on mulle ihan älyttömän tärkee.


4.Kirjat. Okei myönnän luen nykyään tosi harvoin (koska kone) mutta silti se on jonkinlainen ajanviete aina ollu, ja tulee aina olemaan.

5.LEFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAT. Oon ihan hullu leffafani, ja käynkin tosi usein elokuvissa ja muissa. Vuokrattuaki tulee ihan tajuttomasti..


6. Puhelin. Mulla on melkein aina puhelin kädessä, sad but true.
 7.Meikit. Okei mulle ei tuottais ongelmaa elää ilman meikkiä, mutta onse kuitenki aikalailla jokapäivänen rutiini.
 8. Suoristusrauta. Joka päivä ja jokaikinen yööö sinulla suoristelen.



9&10. Villasukat + flanuhousut. Oon aina kotona villasukilla ja yöhousuilla. Casuaaaaal

2 kommenttia: