lauantai 12. tammikuuta 2013

10 faktaa

Sori postailemattomuus, oon ollut vähän laiskalla tuulella. Päätin tehä tämmösen 10. faktaa itsestäsi-judun, koska mulla ei mitään muutakaan oikein ole nyt tarjota.

1. Oon tosi suorapuheinen ja osa voi käsittää sen vittuiluna tai loukkauksena. En myöskään ajattele mitä kommentoin vaikka muiden facebooktiloihin, ja jos joku asia ärsyttää mua, en pidä sitä sisälläni kovinkaan pitkään.

2. Nauran tosi monille asioille, vaikka ne ei oliskaan yhtään hauskoja. Mulla on kanssa tosi outo ja joidenkin mielestä hauska nauru.


3. Mulla on paljon pokkaa tehdä kaikenlaista, ja nauratan usein Cessiä, jos se läpällä pyytää mua tekeen jotain, ja teenkin sen oikeesti. Mua ei kiinnosta mitä musta ajatellaan, ja jos mua huvittaa tanssia Gangnam styleä keskellä ruokalaa, sen sitten teen.

4. Oon semmonen ihminen, joka tarvii paljon omaa aikaa, ja jos oon ollut koko viikon kavereiden kanssa, tai mulla on muuten ollut koko kalenteri täynnä, voin hyvinkin viettää vaikka koko seuraavan viikon vaan kotona koneella.


5. Rakastan matkoja. Ei oo mitään parempaa kun istua junassa, tietäen että näkee kaikkia ihania kavereita, tai muita rakkaita. Varsinkin uudenvuoden päivä oli ihan unelmaa mulle, kun sain istua junassa, bussissa ja kikkailla siitä miten meen, miten ehdin, miten hoidan rahat, ruoat ja muut. Ja tosta kaikesta teki jännempää ja kivempaa se, että tein sen kaiken ihan itse.

6. Eläimet on mulle ihan tajuttoman tärkeitä, varsinkin hevoset. Jaksan olla tallilla vaikka miten pitkään, ja keksin aina jotain tekemistä. Varsinkin nyt Kaapon kanssa on mahtavaa alkaa kehittään luottamusta, ja tekeen kaikkia erilaisia asioita. Hevosia oon harrastanut kohta 10 vuotta, ja se on aika pitkä aika.


7. Laulan aina. Mulle musiikki on tosi lähellä sydäntä, ja jos joku on huonosti, tykkään kuunnella jotain musiikkia, joka saa ajatukset pois siitä asiasta mikä harmittaa. Toisaalta monet biisit tuo myös jotain vanhoja muistoja pintaan, ja saan sellasia flashbackeja asioista mitä en haluais muistaa. Jos tekee mieli muistella vaikka Pontusta, laitan vaan Missä muruseni on- soimaan, ja pääsen takasin niihin maastolenkkeihin joilla sitä Pompille lauloin.

8. Mun puhelimen ja koneen käytetyin sovellus on Youtube. Monet ihmettelee, että mikä siinä oikein on, mutta tuun vaan niin iloseks varsinkin brittiläisistä vloggaajista.


9. Kaverit on mulle ihan tajuttoman tärkeitä. Mulla ei oo yhtä parasta kaveria, ja oikeestaan kaikki kaverit on mulle ihan yhtä rakkaita. Mun suurimpiin pelkoihin kuuluukin näiden ihmisten menettäminen, ja oon kiitollinen kaikesta siitä tuesta mitä oon saanu mun ystäviltä.







10. Fakta on se, että en yksinkertasesti keksinyt enää mitään faktaa.

2 kommenttia: