tiistai 1. tammikuuta 2013

2013 !!





paardit ovat parhaat



Uudenvuoden suunnitelmat muuttu ihan jonkinverran, ja mulla on samaanaikaan paha- ja hyvämieli siitä. Hyvä siitä että oli niin mahtia, ja paha siitä että oon kusipää. Lähin tosiaan saareen maanantaina aamujunalla, josta muutamien sattumusten kautta lopulta määränpäähäni saavuin. Just kun olin tullut, joku oli saanu huippuidean lähteä Tahkolle, jonne meistä kuitenkin lähti vaan minä, Heikki ja Sofia. Käveltiin tosiaan jään yli, jonkun reilu 3km matka, ja nyt ainakin on lihakset kipeet, osaks tosta lenkistä, josta tuli yhteensä jonkun 7km taivallus, painavien kauppakassien kanssa, ja osaks siitä että oon joutunu juokseen lähes koko viimeyön eri ihmisten perässä.

Vuosi vaihtu kuitenkin mahtavasti, mahtavien ihmisten kanssa, ja viimeyönä oon tuntenu kaikki maholliset tunnetilat tajuttomasta vitutuksesta semmosiin naurukohtauksiin, ja siihen tunteeseen että oon onnellisin ihminen ikinä.

Tällähetkellä kun kirjotan tätä, oon tosi ilonen siitä että lähin, surullinen siitä että ne parituntia mitkä nukuin, oli niin huonossa asennossa, kun eräs nukkuu ku joku merileijona, että mun hartiat/niska on tajuttoman kipeet, vittuuntunu siitä mitä oon tehny mun parhaalle kaverille, ja onnellinen siitä että oon vihdoin kotona ja saan käydä nukkumaan.

Sori muuten kuvien tajuttoman huonosta laadusta, en viittiny ottaa oikeeta kameraa mukaan, eikä se olis varmaan ehjänä tullukkaan takasin.

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2013!

ps, menin nukkumaan nilsiässä, ja heräsin kuopiosta.....

6 kommenttia: