perjantai 29. maaliskuuta 2013

jippii


Ohjeet:
Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa

  • jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
  • pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen
  • haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
  • heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
  • sinun pitää kertoa kenet olet haastanut
  • ei takaisin haastamista

11 asiaa minusta


1. Olin tänään mummolassa, ja nyt oon ihan ähkyssä kaikesta siitä ruoasta mitä vedin kitusiin
2. Oon koittanu saada ladattua laukunesittelypostauksen youtubeen varmaan viiskertaa, mutta se ei vaan huoli sitä
3. Mulla on semi tylsää
4. Mulla on myös ikävä Cessiä
5. Mua väsyttää
6. Ja ärsyttää
7. En keksi näitä vitun faktoja
8. Oon kuulemma vähän tyhmä
9. Ja outo. hv
10. Olin eilen ratsastamassa ja tipuin
11. Ei onneks sattunut!!!! :--)


1. Paras elokuva?
Die hardit, Mission impossiblet, Boi raidallizez byjamas, Looper, Inception ja Harripotterit ja Nälkäisetpelit emmaatia

2. Unelma-ammatti?
Ruumiinavaaja tai pappi

3. Paras biisi ikinä?
Jokaiselle jotakin ja Another one bites the dust ja Baby

4. 3 tärkeintä asiaa sun elämässä?
 1. ruoka
 2. juoma
 3. ilma

5. Kerro 10 hyvää puolta itsessäs. :)
 1. oon tosi hauska
 2. oon kans tosi nätti
 3. oon hirmu mukava
 4. ja ystävällinen
 5. en koskaan kiusaa ketään
 6. oon avulias
 7. en koskaan vittuile kenellekkää
 8. oon kiva ja reilu kaveri
 9. en koskaan peru sanaani, varsinkaa viimetipassa
 10. oon tosi paras vaa

6. Minne haluaisit matkustaa?
 pohjois-koreaan

7. Oletko rasisti?
 joo, ikärasisti

8. Mihin uskot?
 Siihen että maailma synty sotkanmunasta

9. Onko sinulla huonoja tapoja?
 Ei, oon täydellinen

10. Onko tämä kuva pelottava vai kaunis? :D
 tiukka kysymys

11. Koska aloitit bloggaamisen?
 en muista nyt ihan tarkalleen. jotai vuosisitten alotin mun toisen blogin, joka on ny piilossa

ite haastan

sut


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti