lauantai 16. maaliskuuta 2013

sä oot ainoo jolle pysyn puhuu, sä oot ainoo joka pystyy vaikuttaa muhun

Huhhuuuh... minä täälä yksin Tampereella ku homies viettää aikaa toistensa kanssa saaressa.. Onneks nään edes Vilin ensviikolla, ja toivottavasti noita muitakin. Mulla on niin kova ikävä noita ihmisiä, että oon alkanu parikertaa itkeexd

Tyhjentelen tässä puhelinta, ni saatte parit hyvälaatuset otokset nyt enshätään, huomenna teille tulee ylläripylläri;)

oon nauttinu auringosta (lähinnä sisätiloissa)

ollaan käyty ossinkaa ahkerasti solkussa

nauroin tälle kuvalle pitkäääään


kävin moikkaa kamui

söin maailman isoimman pizzan

ossi on kuskannu mua ties minne, kiitti siitä kun kuitenkin stalkkaat tänki <33

oon nukkunu pitkiä päikkäreitä

oon nähny unia joissa kaikkia kultasia on kuollu, kuten rasku

ollaan ikävöity viliä



oon chillaillu jonkinverran myös cessin kanssa

oon ikävöiny lisää kultasia

mutta sitten löysin tämän kuvan ja nauroin

oon merkannu reviiriä

oon löytäny hassuja kuvia

oon miettiny nupun väistämättä lähestyvää kohtaloa, ja osottanu paljon rakkautta tota eläintä kohtaan

oon chillaillu kotona

oon myös ahdistunut yhteishausta ja ainevalintakorteista ja kaikesta mahollisesta
HUUHUHUHUH mikä kuvapläjäys huomiseen ciao!!!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. se alkaa olee jo tosi vanha ja sillä on korvassa luultavasti kasvain, mikä on lähettäny ny etäpesäkkeitä ympäri sen kehoo, ni ei tässä pysty enää mitää kauheesti tekee..:(

      Poista
    2. Voi ei, kauheeta!:( Halaile sitä munki puolesta!!:(

      Poista