sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

100. POSTAUS JA VIDEO JA PALJON KUVII JAUU






olin otettu








Huhhuh, blogi on ollut pystyssä jo kohta vuoden, ja sadas postaus on nyt käsissänne. Valitettavasti mulla ei mitään sen ihmeellisempää tähän ole laittaa, mutta onpahan edes vähän erilainen postaus.

Vietin siis viikonloppua Lapualla Isoskoulutus-III merkeissä mun ihanien ystävien kanssa, ja oon nyt samaan aikaan tosi surullinen ja tosi iloinen. Keksittiin Vilin kanssa tylsyyksissämme yrittää kaataa toistemme tuolit, josta on tän postauksen lopussa video. Oon myös kuunnellu ainakin kymmenen eri versiota cupsongista ja mulle on suht epätoivosesti yritetty opettaa jotain sointuja. Seuraavan kerran nään osan näistä ihmisistä vasta ens heriksillä, ja se kauhistuttaa. Onneks Helsinkiin on helppo siirtyä, ja aika suurella todennäkösyydellä sieltä jonkun majapaikankin saan. Itseasiassa Justinin keikan jälkeisenä viikkonloppuna ajattelin jäädä Helsinkiin.

tässä pikku loppukevennys meijän superhyvistä jutuista, kuulemisiin!!

10 kommenttia:

  1. Ootko huomannut, että sun kulmat on punaoranssit? Ei millään pahalla, mutta ne ei todellakaan sovi sun hiuksiis. Kannattaa varmaan vaihtaa sen kynän, tai millä ikinä ne piirrätkään, väriä. Muuten oot tosi kaunis!::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei okei mä vaihdan ei tarvi tulla määräileen ja haukkuun senkin anonyymi >;;_((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( tosi ilkeet tulla toleen sanoo kun just kaikii koitan miely tää ja silee mut okei mä vaihdan kun noin painostatte senkin kakat ;( ;(;((;((;(;;((;((;(;((;(

      Poista
  2. sun kulmat on porkkanat :D mut sulla on tooosi kiva blogi ja näin : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itse vertaisin niitä mielummin munakoisoon. kiitos kuitenkin:-)

      Poista
  3. Mistä tunnet Voitto kotiin-blogin Tiian ? Sul on kiva blogi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oltiin rinnakkaisilla ripareilla, ja si sitä kautta tullu tutustuttuu. ja kiittikiitti!

      Poista
  4. ihana blogi ja must sun kulmakarvois ei oo mitää vikaa :D oot tosi nätti!
    liityin lukijaks :))
    http://miku-97.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Hieno plogi! oot kaunis mutta meikki muutta sua aika paljo! :D
    tee jatkossa joku haaste video esim: syö 1dl jauhoja xD

    VastaaPoista