tiistai 16. huhtikuuta 2013

Samanlaiset aina samaan massaan hukkuu, kaikki linnut osaa laulaa, mutta ainoostaan käki kukkuu.


Huhhuh, teitä on tullu niiiiiin paljon lisää! Tervetuloo kaikille uusille lukijoille, vanhat voi ehkä skipata tän, jos ei halua tietää semi itsestäänselviä asioita.

Oon siis 97' syntyny pikkuvanha naisenalku mansesta. Oon super avoin ja mua ei kiinnosta paskaakaan että mitä musta ajatellaan. Oon oppinu, että jos ajattelet vaan sitä mitä muut susta ajattelee, ni et pääse yhtää mihinkään sun elämässä.
 
Opiskelen tosiaan peruskoulun viimestä luokkaa, ja ku päättötodistus saadaan kouraan, toivon että suunnilleen kuukausi sen jälkeen mulle tulee kirje Kalliosta, joka tarkottaa täydellistä elämänmuutosta, ja tulevia vuosia Helsingissä.

Harrastan ratsastusta ja skedeen sillontällön kun huvittaa. Mulla on vuokrahevonen, josta joskus harvoin kirjotan ja pyytelyn mukaan (niinkun jotkut fiksut on tehny), teen Kaaposta ja ratsastuksestakin postauksia.

Mun perheeseen kuuluu mamos, papos ja kolme isoveljeä. Me nuoriso ollaan kaikki oltu aika seikkailullisia pienestä pitäen. Itseasiassa veljien esimerkistä vaarin ottaneena, oon itse lähössä Australiaan vaihtoon luultavasti 2015-2016.

Mun luonteesta vielä senverran, että oon tosi suorapuheinen ja liian monet ihmiset pitää sinä jonkinsortin vittuiluna. Ei siinä, osaan vittumainenkin olla, mutta suurinta osaa mitä mun suusta tulee, ei pidä ottaa itteensä. Ellei sitten ihan välttämättä halua. Oon myös erittäin helposti provosoituva, ja edellisen meikkivideonkin tein ihan vaan kahden anonyymin tähden, jotka haukku mun kulmia porkkanoiks >;(((((((((((((((

Mutta tervetuloa vielä tähän mun blogin maailmaan, otan kaiki kritiikit ja muut vastaan, eikä mun tarkotuksena oo alkaa sensuroimaan tänne tulevia kommentteja. Että laittakaa ihmeessä jotain parannusehdotuksia ja muita, niin koitan niitä parhaani mukaan toteuttaa. Kanssa postausehdotuksia otan mielelläni vastaan, ja kuten alemmasta videosta jo huomasitte, aika paljon kaikkea kehtaan toteuttaa, CIAO!

ps. instagramista mut löytää nimimerkillä heilimiettinen, gifboomista heilisiiri ja youtubesta heiliyy!

8 kommenttia:

  1. Sulle ois haaste mun blogissa! Tee jos jaksat:D

    VastaaPoista
  2. sun blogi kuullostaa kivalta vaikka alotin vasta lukee! :)

    VastaaPoista
  3. no mäpä liityn tän blogin lukijaks ja hei, katoin tänään aiemmin ton sun meikkivideon ja sä oot ainakin musta tosi nätti! :)

    VastaaPoista
  4. Mäkin liityin lukijaks. Oot noissa sivussa olevissa kuvissa tosi nätti! Voitko tehä joskus vibeopostuksen tallilta? Vielä kerran, oot ihan sairaan kaunis!

    VastaaPoista