keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

haastetta (taas)


KIITSO YASU

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

1. oon pirun pitkä
2. kuulun koulun kuoroon ja rakastan laulamista yli kaiken
3. oon sosiaalinen ja avoin
4. mua pidetään välillä kanssa tosi ylimielisenä, kun heitän itestäni läppää
5. rakastan helsinkiä
6. katon semmosia ihmisiä tosi paljon ylöspäin, jotka ajattelee muita enemmän kun itteensä
7. mun unelma-ammatti on ruumiinavaaja
8. mulla on paljon kavereita ympäri s(u)omen
9. rakastan matkustella ja lähtee ihan extempore vaikka johonkin random kaupunkiin
10. käytän aika paljon sivistyssanoja puhekielessä
11. vietän suurimman osan siitä ajasta mitä koneella oon youtubessa



photobombing level mafia sonner


1. Mikä oli viimeisin keskiarvosi?
7,6

2. Onko sinulla lemmikkiä?
on, mulla on kani ja koira

3. Mikä haluaisit olla isona?
pappi tai patologi

4. Mistä blogisi nimi tulee?
otherside on yks mun lempparibiiseistä kautta aikojen, ja tää blogi kertoo jotkut asiat eritavalla

5. Inhokki kouluaine? (saa sanoa vaan yhden!!) 
matikka..

6. Moneltako menet nukkumaan arkisin?
joskus yhentoista jälkee:s

7. Lempi vaatekappaleesi?
varmaan mun farkkupaita

8. Mikä on lempiruokasi?
oon aika kaikkiruokanen, mutta rakastan sushia

9. Lukio vai amis?
lukio

10. Millä kolmella sanalla kuvailisit itseäsi?
itsekeskeinen, kovasananen ja avoin

11. Paras asia ulkonäössäsi?
silmät

haastan kaikkiiiiiiiiiii

kysymykset:
mts
ooks paras
ootko kakka
mts2
lempparilaulaja
mts3
en jaksa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti