sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Mä rakastan sua keväällä, mut voit olla varma et jätän sut syksyllä

Mulla ei oo teille mitään uutta. Ei uusia kuvia, ei uusia vaatteita, ei uusia kavereita. Musta tuntuu että syysloman jälkeen on tapahtunu ihan hurjan paljon kaikkee,  ja samalla ei mitään.








Mä tavallaan kaipaan kesää ja si toisaalta en ollenkaa. Mä viihdyn tässä sateisessa ja kylmässä ympäristössä niin paljon paremmin. Mutta toisaalta kesällä näki kavereita ihan koko ajan. Eniten kaipaan saarta ja Cesun ja mun ratsastuksia. Yleisestiottaen koko kesäratsastuksia. Ei talvella huvita lähtee yömaastoon koska talvella TREENATAAN! Kaipaan kyllä kanssa mun ja Cessin mökkireissuja. Huhhuh.

2 kommenttia:

  1. hihi! katoin kans tänään meijän mökkireissujen kuvia ja videoita ja sai taas vaihteeks nauraa :D oispa jo kesä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no älä! mulle tuli mielee se ku paloin ihan vitun pahasti XDD

      Poista