sunnuntai 22. joulukuuta 2013

jaa että sama haaste kolmatta kertaa

Sain tän haasteen Marilta ja oon tehny tän monta kertaa mut jolo

Säännöt:
Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään-
Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen.
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastettaville.
Heidän pitää valita haastettavaksi 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Mulla on melkein poikkeuksetta aina puhelin kädessä
2. Dataan yleensä sängyssä
3. Tein snapchatin toissapäivänä - mut löytää sieltä nimellä heilisiiri
4. Nalle Puhista oon kuulema Kani.
5. Lemppari kirjailija on John Ajvide Lindqvist
6. Pesen käsiä aika usein, ja jos on mahdollisuus käytän aina käsidesiä pesun lisäks
7. Rakastan perunamuussia
8. Oon aika vihanen ihminen. Mut on helppo suututtaa.
9. Koukussa Hannibal sarjaan. Ihan järjettömän hyvin tehty
10. Nukahdan tosi helposti.
11. Twiittaan paljon.



1. Miksi aloit pitämään blogia? 
Musta tuntuu että aika monella mun kaverilla oli. Lisäs olin just saanu kameran, ja mulla oli aika paljon aikaa käsissäni. Lisäks tykkään ilmasta itteeni tekstin kautta, ja tää oli hyvä kanava myös siihen.

2. Mistä pidät itsessäsi eniten?
Ulkonäöllisesti silmistä. 

3. Mikä on lempielokuvasi?
Ne vaihtelee ihan tosi paljon. Kuitenkin leffa jonka jaksaa kattoo aina on Notting hill. En tommosista hömppäjutuista erityisemmin välitä, mutta toi on ihana. Ja Hugh Grant on ihana. Muuten menee Hobitit ja Lotrit ja muut. Toiminnassa Mission impossiblet ja Die Hardit. Mulle on tärkeetä leffan toteutus ja näyttelijäntyö. Hyväki leffa on helppo pilata ihan muutamalla huonosti toteutetulla kohtauksella.



4. Mikä on parasta talvessa?
Villasukat, glögi ja se että saa hyvällä omallatunnolla vaan löhötä himassa. Löhöömistäki parempaa on kunnon pakkasessa toteutettu ratsastus ilman satulaa vaikka Cessun kanssa. JA TALVITAKIT.

5. Lämmin tee vai lämmin kaakao?
Tee

6. Mikä on oudointa mitä oot tehnyt lapsena?
Leikin että mun pyörä oli mun hevonen, ja maiskuttelin sille aina pyöräillessä että hophop vauhtia. Pinkki tunturi meniki ihan tosi kovaa sillon.

7. Ootko yö-vai päiväihminen?
Päivä. Yöllä kuuluu nukkua.



 8. Mitä odotat vuodelta 2014?
Kesää ja isostelua. Ja sitä että Kauko tulee Namibiasta. 

9.Lempi tv-sarja?
Varmaan se Hannibal. Semmonen alltime lemppari oli kyllä House, mutta sehän tossa ehtiki loppumaan. NCIS on kanssa ihan hurjan hyvä.

10. Mitä sulla on päällä semmosena rentona päivänä jos vaan makaat kotona?
Obey-huppari ja höntsyt. Ja villasukat.

11. Onko sulla mottoo?
Joo. '' Dont make it worse by thinking it's more painful than it is.''


heitin tänne väleihi ny jotai random kuvia, enkä haasta ketää henkilökohtasesti. kaikki on tehny tän jo niin monta kertaa. jos haluutte ni tehkää ihmees, vaiks noil marin kysymyksillä


Secrets I have held in my heart
Are harder to hide than I thought
Maybe I just wanna be yours

2 kommenttia: