maanantai 2. syyskuuta 2013

kuvapostaus.
















Tän tekeminen oli ihan järjettömän kivaa, ja jos haluutte vielä jotain niin laittakaa ihmeessä ehdotuksia. Ihan kaikkia en saanu tehtyä, mutta suurin osa taitaa olla tässä. Esim sori Kaisa, mutta mun pyörä on ollut viimeset kaksvuotta mun kaverilla.. Se on kyllä ihan sika hieno, ja voisin kirjottaa siitä vaikka kokonaisen oman postauksen. Mutta se ei olis kovin mielenkiintosta, joten jätän väliin.

En ole muuten poistamassa blogia, eikä tulis mieleenkään. Edellisen postauksen pari vikaa riviä oli lähinnä sellasta yleisen blogiyhteisön mollaamista, jossa homma on ikäänkuin niin, että ''Jos ette kommentoi, poistan blogin''. En halua koskaan othersiden muuttuvan sellaseks, eikä se kyllä muutukaan. Jos ette kommentoi, silloin mun postauksessa pitää olla jotain vikaa, ettei se oo saanu minkäänlaisia tuntemuksia aikaan. Ei sillon kinuta että kommentoikaa pliis. Ärsyttävää

Ei jätetä tätä postausta kuitenkaan näin tylsiin tunnelmiin. Halusin sanoa ihan jokaikiselle teille, että ootte ihania, ja mulle merkkaa tosi paljon että jaksatte lukea näitä juttuja. Omista kuulumisista senverran, että hymyilyttää ja laulattaa. Kommentoikaa.



11 kommenttia:

  1. seurusteletko muuten?

    VastaaPoista
  2. Ihanaa!!:) iha sairaan kiva postaus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi olettepa nyt hyvällä tuulella. kiitos paljon!:-)

      Poista
  3. Siis sä osaat tehä postauksia niin hyvin!:) jatka samaa rataa ihanuus!! <3<3

    VastaaPoista
  4. pystyykö sun blogii seuraa bloglovinissa ? :>

    VastaaPoista
  5. onks toi ai founi hyvä ? ons se halpa? ajattelin osta kans ai founin:) jokku puhuu et siinä on paljon tilaa. otan paljon kuvia. suoasitteletko???

    VastaaPoista
  6. minä kovin mielelläni näkisin lisää 'minä ja kaksoisleuka' -kuvia. ne vetoavat syvälle sydämeeni.

    VastaaPoista